God fortsättning

Hihi har inte varit mycket action på bloggen senaste veckorna, så blir det ibland 🙂

Har precis kommit hem från Sörmland + Stockholm där jag och älsklingen hälsat på släkt och vänner. Åkte upp lunch julafton och sedan hem nu idag efter mumsigt fika, har blivit en det godsaker under senaste veckan men kunde varit betydligt värre så har ändå varit helt okej :p

Imorgon ska jag ner till Skåne och hälsa på hos en kompis, blir några mysiga dagar för att sedan åka upp och fira nyår hemma i Kalmar. Sephora har öppnat i Malmö också så det blir aaaaaabsolut ett besök där, hihi stackars Katrin lär väl få dåndimpen när jag går runt där timma efter timma! Men nu är det en snabbvisit hemma för att tvätta innan jag åker iväg igen, fullt upp minst sagt alltså 😉

Efter nyårsfirandet är det total satsning på att leva hälsosamt, träna och vara duktig! Ser fram emot det! Hoppas jag får fast jobb nu så ska jag börja spela tennis också, det är så sjukt kul men behöver gå en ny kurs!

Kram på er, och god fortsättning

2 thoughts on “God fortsättning

Tyck till!

