Spännande saker händer

Jag känner på mig att 2013 kommer bli ett grymt år av många anledningar! Inte minst för att jag ska starta företag, hitta på massa roliga saker och förhoppningsvis ut och resa en del.

Just nu håller jag på att fixa med den kommande hemsidan för jag vill ju lansera allt så snart som möjligt. Man ska göra saker man tycker om här i livet och efter att ha pluggat x-antal år vill jag göra någonting mer praktiskt vid sidan om ett fast arbete (förhopppningsvis). Har satt upp en del mål för företaget för att kunna erbjuda fler tjänster men det är bättre att börja lugnt för att undersöka marknaden.

starta_foretag

Avslöjar inget riktigt än..även fast det är en del som vet vad jag ska göra! :p Ni kommer få följa med på min resa och jag hoppas att det kommer gå bra. Nu har jag någonting roligt att fokusera på, planera och organisera vilket jag tycker är fantastiskt roligt.

I februari kommer allt kickstarta med en utbildning i London – sen händer det grejor!

Våga drömma!!!

Tyck till!

