Imorgon kör vi!

Under våren och fram till bröllopet tränade jag mycket (ibland vääääääldigt mycket), tänkte på vad jag åt och var hälsosam. Efter bröllopet var jag sjuuuukt trött på att vara duktig och allt gick söder ut..buu! Men jag tyckte, och tycker fortfarande, att det var ”bra” med en paus för att kunna hitta motivationen igen – nu är jag redo att köra.

Imorgon ska jag skutta upp på vågen – jag vet redan nu att siffrorna kommer vara väldigt väldigt dåliga men det är bara att acceptera och använda det som motivation.

Träning och bra mat står på schemat, jag ska inte göra något extremt annat än att skippa ALLT skit! Inget godis, chips eller glass kommer passera mina läppar under kommande månaderna. Första delmålet är 20 februari  vilket är om 7 veckor och jag hoppas ha gått ner 8 kg innan dess. Då är jag SJUKT duktig men minst 5 kg ska vara borta.

Detta är mitt enda nyårslöfte och fokus för 2013 – må bra och bli hälsosam!
Har ni några nyårslöften?

Tyck till!

