Årets första pass & Rivstart 2013

God förmiddag!

Nu är jag ledig igen i väntan på att veta mer om jobbet..rätt skönt faktiskt men man vill ju veta hur det kommer att bli framöver. Nu på förmiddagen har jag plockat och fixat hemma, det behövs en rejäl storstädning här hemma så det är dagens projekt.

Men innan vi tar tag i städningen (Richard jobbade från igår till idag så han är också hemma) ska jag iväg till Friskis för årets första pass – Skivstång! Ska snart cykla mot Friskis! Pepp till tusen!

Brukar alltid vara på plats lite tidigare så jag kan värma upp med lite kondition i gymmet innan passet. Jag kommer aldrig förstå människor som sitter i träningssalen på rumpan i 15 minuter och väntar på att passet ska börja. Get up och utnyttja tiden maximalt vettja!

NU KÖR VI RIVSTART 2013!!!!!!

2 thoughts on “Årets första pass & Rivstart 2013

Tyck till!

