Tennis!!!

När jag pluggade i USA tog jag en tenniskurs vilket var otroligt roligt, jag absolut älskade det! Sedan dess har jag försökt få Richard att spela med mig och ett gäng kompisar men ingen vill spela 😦 Buhu!

Men nu tänkte jag ta tag i det och gå en tenniskurs på Kalmar Tennisklubb, om det finns några platser kvar vill säga. Står inte så mycket på deras hemsida så när jag var ute och sprang idag gick jag in till dom för att kolla vilka kurser som det fanns platser kvar till, men kvinnan i receptionen hade inte koll på någonting alls. Skulle återkomma imorgon så kanske det skulle finnas någon annan att prata med.

Men vore sjukt kul så jag hoppas det finns platser kvar, mitt rosa racket måste ut och luftas lite. Bra motion + riktigt roligt! Nu saknas bara någon att spela med också!

pDSP1-14475190p275w

4 thoughts on “Tennis!!!

  1. Ja, absolut värt pengarna men jag letar fortfarande efter den perfekta smink/hårväskan! 😉 Detta är dock min fjärde och hittills bästa eftersom den passar för båda materialen.

    1. Fick den och tycker den är helt okej, kanske inte fantastisk men räcker gott och väl till det jag ska göra 🙂 Tycker om att det är mycket plats..och att den var på rea! 🙂

  2. Har bara använt den 2 gånger men verkar helt ok. Bilden visar inte upp väskan bra men den är 3delad och har ett stort fack där jag får plats med hårspray mm. stående så det inte läcker ut… ett sminkfack med utdragbara lådor och ett mindre fack för diverse grejer. Bra att man kan dela upp väskan, ha bara 2 delar t ex. Till västerås hade jag baar 2 delar med 🙂
    Nackdelen hittills är att jag önskar större hjul och att den är för lång upprätt, svårt att få plats i bagageutrymmet utan att lägga den ner åt fel håll! Men för priset duger den mer än bra 🙂 🙂

Tyck till!

