Lanserar Makeup Artist Johanna Naulin

Jag har ÄNTLIGEN lanserat mitt företag!!!!

Några av er vet att jag funderat på att läsa till Makeup Artist och i december bokade jag äntligen min kurs. Kursen är en vecka och är i LONDON! Ska bli fantastiskt roligt och jag längtar så in i bomben 🙂

Jag har idag lanserat ”Makeup Artist Johanna Naulin” med hemsida och Facebook-sida.

Header Logo

Detta är såklart riktigt spännande och jag hoppas att många kunder ger mig sitt förtroende under kommande år. Just nu arbetar jag fram visitkort och övriga trycksaker.

Ska nämligen vara med på Bröllopsmässa Sydost som äger rum 3 Mars på Guldfågeln Arena här i Kalmar.

Bor du i Kalmar och ska på bröllop eller fest under 2013 – Missa inte mina öppningserbjudanden!

7 thoughts on “Lanserar Makeup Artist Johanna Naulin

Tyck till!

