Fullt upp!

Motivation att blogga? Nej inte särskilt :p

Jag jobbar för fullt, när jag kommer hem blir det till att koppla av i soffan..lite lätt hjärndöd sådär. Motivationen och viljan att blogga har tyvärr varit helt bortblåst! Tråkigt men sant. Det blir ofta så för mig när det ä fullt upp.

Under kommande veckor händer MASSA roliga saker! På torsdag ska jag klippa mig (Maken jobbar så kompensationen för att vi inte firar alla hjärtans dag ihop blev en klippning – tackar!), lördag ska jag fika men en kompis jag inte träffat på evigheter, söndag ska vi åka till Stenungsbaden och på vägen upp äta brunch med min preggo vän Annica i Halmstad. Måndag fyller älsklingen år och vi ska fira i Göteborg med en dag på stan och god mat.

På tisdag flyger jag till LONDON heeelt ensam för att gå min makeup artist-utbildning under en intensiv vecka. På kvällarna blir det musikaler, ska se Phantom of the Opera och även Wicked..åker själv så måste ju underhålla sig lite 🙂 Ska bli sååååå sjukt roligt. Önskar att älsklingen kunde följt med men han jobbar 😦 Får bli shoppingterapi med mig själv istället!

Sen när jag är tillbaka i Sverige är det Bröllopsmässa 3 mars där jag ställer ut – måste tänka ut hur jag ska dekorera min monter! Oh my hjärnan kokar över!

Förstår ni att det är lite att tänka på just nu…hihihi!
Kram på er!

The-Phantom-of-the-opera-musicals-18688158-500-680
Phantom of the Opera

wicked-defy8
Wicked

Skärmavbild 2013-02-11 kl. 22.35.16
Bröllopsmässa Sydost på Guldfågeln Arena 2013

Tyck till!

