Träning

Herregud tjockis-Johanna är sjukligt lat..det är pinsamt hur lite jag tränat senaste 6 månaderna. Antar att man tappar suget på det mesta samtidigt när man blir lite nere, men mycket beror nog på att jag inte hade samma tid som när jag var arbetslös/pluggade.

Nu är det dags att ta tag i det hela för fy fan för alla bilder, trivs inte alls med mig själv nu!

Har suttit och funderat på hur och vad jag vill träna. Vill gärna ta upp simningen igen då det är mysig träning och perfekt på hösten. Men samtidigt ger det inte så mycket effekt så vill gärna kombinera med gymträning eller gruppträning också. Har alltid tränat på Friskis & Svettis här i Kalmar (och i Stockholm också för den delen) men är sugen på att testa något nytt..typ Actic där man har tillgång till badet också. Men herregud så dyrt det är.

Annars funderar jag på att simma 3 dagar i veckan och sedan träna hemma. Det är det mest ekonomiska alternativet..men hur effektivt är det? Ska ta och undersöka sim-träning lite mer, kommer ju inte bli som när jag var 12 och tävlingssimmade.

Nått som är säkert är att jag trivs som en fisk i vattnet 🙂

2 thoughts on “Träning

  1. Ja huga, alla foton. Jag gjorde misstaget att ladda in bilder från frugans mobil i datorn ikväll och gick igenom dem. Oftast är man ju inte med på sina egna bilder men i hennes mobil var jag med… Det var inte nådigt må jag säga, men jag har en plan. Nu ska jag bara följa den också 😉

Tyck till!

