Ny vecka

Härligt det är att gå in i en ny fräsch vecka! Arbetsdag nummer 1 är avslutad och nu är det ju bara 4 kvar innan helgen. Woho!

I veckan är min plan att skaffa träningskort, vi får väl se vart det blir någonstans. Time to get to work!!! Annars är kommande veckan lugn och skön, tror inte jag/vi har något planerat än en fika med en kompis någon kväll efter jobbet.

Nu längtar jag mest till hösten, nu är det så satans fuktigt och tryckande hett ute..man väntar sig konstant åskväder som det är nu och det är ingen höjdare. Mysigaste årstiden är början av hösten när man kan gå runt i en mysig tjocktröja utan att frysa rumpa av sig. Sitta ute och fika med en varm kopp kaffe precis innan uteserveringarna stänger.

Hösten är absolut en favorit och det får gärna bli slutet av september redan nu :p Eller nja först vill jag åka och steka en vecka i solen, SEN är jag redo för hösten!

Halmstad Galgberget Höst i bokskogen okt 09senast_overforda7_5129f43ce087c317b5334a0eTänk och befinna sig här i två veckor..vilken dröm!

Tyck till!

