Helg med tjejerna

Puh! Sjuuukt varmt ute idag verkligen, värmerekord snackas det om och det skulle inte överraska mig någonstans! Hade en brudsminkning nu på morgonen och bruden samt hennes syster som också var med var supertrevliga. Jag har sådan tur med mina kunder, dom är riktigt goa allihopa.

Nu är jag hemma och ska svalka mig lite framför våra fläktar innan jag ska ut på stan med Linda, Thea och John..haha ja stackars John får vara del av tjejgänget några timmar innan han ska på fotboll. Ska bli mysigt med lunch och kika i massa butiker..sen lär det väl bli en glass också så varmt som det är ute!

Nu ska jag däcka i soffan..Puh! Hoppas ni får en trevlig lördag!

 

Tyck till!

