Nu kör vi – Focus T25!

Nej vi har inte köpt bil..men snart är det en ny vecka och jag och Eve på jobbet har kommit överens om att detta är veckan då det händer! Nu får vi sluta vara ohälsosamma och fokusera på oss själva och vår framtid! Dags att ta tag i träningen!

Hade ju som mål att köpa träningskort denna vecka men det blidde inte av. Jag är för snål för att slänga ut pengar för tillfället eftersom jag inte vet om jag har jobb i september. 1650:- kan användas till mycket om det blir tight. Men nästa helg ska jag dra in lite pengar och då blir det ett simkort 🙂

Som sann Youtuboholic (en person som kollar väldigt mycket på YouTube) har jag märkt av att många började göra videos om Focus T25. Igår kollade jag på en video..en introduktionsvideo av en person som jag följer. Visade sig vara ett träningsprogram likt P90X och Insanity som jag skrivit om förut – men dessa träningsvideos är på 25 minuter istället för 55-60 som tex P90X. Och istället för att träna 6-7 dagar i veckan tränar man 5 (en dag har dubbelpass som kan delas på två dagar så egentligen 5-6 dagar). Helt okej!

WOHOOOO!!! 25 minuter – that is awesome!!!!! Sitter och kollar igenom alla träningsvideos nu och dom är tuffa men övningarna går att genomföra. Jag lovar inget, programmet är på 10 veckor och är i 3 steg med nya videos var fjärde vecka.

Verkar super så nu kööööööööööörrr vi!!!!

T25

One thought on “Nu kör vi – Focus T25!

  1. Kul att någon mer i Sverige gillar Beachbodys träningsprogram. Till vintern kommer P90X3, där passen bara är 30 minuter långa, skulle nog passa dig. Om du inte har testat P90X2, så tycker jag du ska göra det. Imo är det bättre än P90X. Du kan läsa på min sida och blogg om P90X2, halsahemma.tk

Tyck till!

