Ju Ju Be

Mitt nya beroende – Skötväskor och tillbehör från Ju Ju Be.

Ju Ju Be är ett underbart amerikanskt varumärke som lyckats integrera snygg design med fantastisk förvaring! Jag har köpt tre stycken begagnade nu..en BeTween i Purple Paisley, en BFF i Shadow Waltz och en BePrepared Blush Frostning. Tre olika mönster och tre olika storlekar på mer eller mindre samma modell. Kanske lite överdrivet men dom är så fina!

I Sverige kan ni köpa Ju Ju Be på MyLittleStar.se

Detta är min BeTween i Purple Paisley. Så fin och jag blev positivt överraskad över kvaliteten, tyger är verkligen av bra kvalitet och den kommer tåla en hel del.

image

image

En Be Prepared i Blush Frosting som är på väg hem till mig..

be_prepared_blf_1_1

jjb_beprepared_2

En BFF i Shadow Waltz som också är på väg hem till mig..

 BFF_ShadowWaltz_FrontBFF_ShadowWaltz_inside_1024x1024

2 thoughts on “Ju Ju Be

  1. Hejsan. Såg att detta inlägg om ju ju be är nyligen skrivet och jag letar mig galen efter en ju ju be – be prepared. Jag undrar då vart har du köpt den? Mylittlestar har ju inte kvar den modellen och jag har kontaktat butiker Sverige runt men inte haft något tur hittills. Jag är väldigt tacksam för svar.
    Jonna

    1. Hej Jonna!
      Tyvärr går det inte att köpa Be Prepared på någon Svensk sida. MyLittleStar tog bort den från sortimentet då den sålde så dåligt.

      Finns att köpa ny på Dudesanddivas (tror jag de heter, googla så kommer de upp) men finns fler som skickar till Sverige. Jag köpte min privat av en kompis utomlands dessvärre.

Tyck till!

