Ultraljud i 3D

Hur otroligt är det inte att kunna kika in hos bebisen och se hur hon har det där inne?

Jag är så otroligt nyfiken att jag skulle inte kunna låta bli att göra ett 3D-ultraljud, det är både roligt att ha bilder att visa upp samt att man får ytterligare ett tillfälle att kolla så allt är bra. Även fast jag är 20+3 känner jag inte bebisen, jag har nämligen moderkakan i framkant som ger extra isolering. Då blir man lite mer osäker om allt är okej!

Undersökningen finns på privatkliniker (?) i Malmö och i Linköping. Den i Malmö är på Emma Ultraljudsklinik där det kostar 1200:- för 30 minuter då man får bilder utskrivna och CD-skiva. I Linköping på Crocus-mottagningen kostar det 1500:- och då får man bilder samt film på CD-skiva.

Kliniken i Malmö har tider på helgen också så lutar mot att det blir den för att slippa ta ledigt från jobbet.

3D

Tyck till!

