Trött-pigg-slut-färdig

Är jag pigg eller är jag trött?
Går som i vågor och jag tycks inte kunna bestämma mig, ena sekunden har jag massa energi och nästa håller jag på att somna.

I helgen fixade jag massor i ca 1 timma i taget och sedan tog jag det lungt 1 timma, sen på ett igen och fixade och sedan trött igen. Så länge jag får någonting gjort så är jag nöjd men när det kommer till träning och röra på sig tycks det aldrig finnas någon energi.

Jag har lovat mig själv att gå minst 30 min på gåbandet vi har här hemma per kväll, nu jäklar ska det bli av. Har absolut blivit piggare sedan jag började med järntabletterna, dom är små mirakel. Så nu finns inga ursäkter!

Get up and get moving!

2 thoughts on “Trött-pigg-slut-färdig

Tyck till!

