Kokohanna

Jag har bytt namn, heter nu Kokohanna för känner mig lite lagom koko i perioder :p Men det är ju bara underhållande! Fullt upp på jobbet och har lite trevliga utflykter planerade kommande veckorna. Superskoj att åka på äventyr med älsklingen.

Nästa helg är jag ledig fredag och då ska vi stanna i Ullared på väg mot Göteborg där vi ska bo på hotell och lyxa till det. På lördagen blir det en runda på stan innan vi åker till Halmstad för att gå på dop. Lilla Miranda ska döpas, stora tjejen! Hotell igen i Halmstad innan vi åker hem på söndagen någongång. Vore riktigt härligt med spa men vi får se vart vi ska bo i Halmstad.

Har lugnat mig med bebisshoppingen också..hihi på 4 veckor har jag köpt massa saker. Kläder, massa praktiska saker, skötväskor och tillbehör, bärsele, bokat säng + skötbord + vagga med mera. Känns skönt och nu har jag näästan köpstopp. I Ullared hoppas jag hitta sängsaker och lite småsaker samt dekorationer.

Nu är det Greys, woho (men har redan sett båda första avsnitten) hihi!

Tyck till!

