Babynest

Vi har funderat av och på om vi ska köpa ett babynest till bebis, Richard tog faktiskt upp det några veckor sedan då han ”hört att det är bra”..hur sött är det inte när män kommer med inköpsförslag?! So cute!

Originalet är crazy crazy dyrt och jag tycker inte det är särskilt mysigt så har kollat lite på Tradera då och då för att se om någon gjort något fint. Visst man kan sy egna men nej jag vill ha ett fint babynest, skulle bara slänga ut massa pengar och bli missnöjd om jag skulle gjort ett själv :p Nu hittade jag ett fint i eftermiddags och skickade bilden till Richard som också gillade det.

Babynest

 

Babynest Text”Så älskad från första stund”

Känns som bra färger, söt design och fungerar till både flickor och pojkar. Jag slog till och la ett bud 10 sekunder innan auktionen slutade. Blev 450:- med frakt vilket såklart är en del men tänker använda det i vaggan, vagnen, i vår säng och i soffan (vi har ett ombonat stooort hörn vilket blir ett perfekt bebishörn).

Har ni använt babynest alt planerar ni att använda ett?
Kram på er!

2 thoughts on “Babynest

  1. Oh så fint! Var har du fått tag i det? Tänkte sy en själv men en färdigsydd var ju inte så dyr…Lycka t med bebisen kramisar fr Angelnrone♥

Tyck till!

