Sneakpeak på bebisrummet

Efter att färgen torkat beslöt vi oss för att vara lite crazy och bygga ihop bebis möbler. Richard hämtade hem spjälsängen, skötbordet och vaggan i fredags så dom stod i garaget. Nu byggde vi säng och skötbord och ställde upp som vi tror vi vill ha det.

Min lilla sminkavdelning trodde jag skulle få offras (vilket var helt okej) men nu kom älsklingen på att vi kan ju ställa mitt smala bord och förvaringsmöbel mot fönstret – sååååå bra blev det! Bebis kommer ju inte sova där inne förän hon är kanske 6 månader ändå så då funkar nog detta.

Där vagnen står ska vi ställa en mindre fåtölj. Tips på skön men liten fåtölj mottages tacksamt, vår stora Ektorp ska säljas då den inte får plats.

Nu ska jag bara bestämma mig för hur rummet ska dekoreras. Finns så mycket man kan göra för att piffa till väggarna etc.

Vad tycker ni?!

image

image

image

image

image

One thought on “Sneakpeak på bebisrummet

Tyck till!

