Skönt med lugn och ro

Äntligen helg!

Denna vecka har varit seg, jobbig och tråkig på jobbet..underbart att arbetsveckan äntligen är över! Blir en lugn helg med lite piffande hemma och det stora målet är att köpa inredning till lilla älsklingen i magen. Hittat lite söta saker på Amazon.co.uk men vill ju ha sakerna nu nu nu nu ska ska in till stan imorgon tror jag och kika runt lite.

Stora älsklingen (aka maken) har besök i helgen och är ute och dricker öl med grabbarna. Så jag och magen har tjejmys hemma. Igår la maken och svärfar nytt golv i vardagsrummet och nu har jag återställde jag allt piff, plockade undan böcker, LP-skivor, CD-skivor, ramat och annat som fick flytta ut på balkongen och andra spännande ställen under golvläggningen. Lika bra att fixa det på en gång. Vardagsrummet blev SÅ fint men nya golvet – nu har vi äntligen likadana golv i hela lägenheten. Superfint!

Ska julpynta i helgen också, woho äntligen! Annars blir det mest lugn och ro i helgen. Ska nog ta tag i en av mina böcker också och dyka ner i den..Dan Brown´s ”nya”.

Booklove

Tyck till!

