AW med jobbet

Helt otroligt hur snabbt veckorna går, så blir det när man har fullt upp på jobbet. Börjar verkligen längta efter min föräldraledighet, hoppas jag får iaf 2 veckor hemma att ta det lugnt och förbereda det sista innan lillan tittar ut. Planen är att gå hem 17 Januari om jag fortfarande känner mig okej och inte vunnit på Triss innan dess :p BF är 3 februari så då skulle jag ha lite över 2 veckor men man vet ju aldrig när hon vill kika ut.

Men iaf idag hade ett gäng kollegor after work efter jobbet (när annars?!) med god mat i stan. Det är mysigt att umgås lite utanför jobbet och jag passar på så ofta man kan nu innan bebis. Blev några mumsiga timmar med 3-rätters på Table 20, supergott och väldigt prisvärt vilket uppskattas av plånboken. Var hemma vid 20.30 någonstans och har sedan dess bosatt mig i soffan i lugn och ro.

I helgen finns inga storslagna planer, skulle på julbord imorgon med Richards jobb men så måste han jobba så blir inget av det. Ska nog bygga/dekorera pepparkakshus imorgon tror jag, var bra länge sedan jag gjorde det och är ju urmysigt!

PepparkakshusMitt hus blir betydligt med basic jämfört med detta majestätiska pepparkakshus..

Tyck till!

