Boar in mig

Går in i vecka 33 på tisdag vilket är crazy, är 58 dagar kvar till BF idag vilket känns helt knasigt! Man brukar ju säga att gravida boar när det börjar närmas sig förlossning..man städar, plockar i ordning och vill ha rent och snyggt. Visst har jag fått mina städattacker men det har jag alltid med några veckor/månaders mellanrum, men vem vet kanske är lite extra nu.

Imorse gick jag upp, bryggde lite kaffe och tog mig ann skafferiet som behövde städas och sorteras. Gick rätt snabbt och känns skönt att ha det rent och lite mer i ordning. Efter det organiserade jag bland alla ljus och ljuslyktor som vi har en hel del av. Sedan åt jag frukost och tvättade lite innan jag attackerade kylskåpet som behövde en rejäl diskning.

Nu är det fint och städat i köket, alla andra utrymmen är redan avklarade nämligen. Jag älskar att organisera..det är som en sjukdom :p OCD big time!

cleaning-204x300Såhär ser jag inte ut när jag städar..haha!

Tyck till!

