Julkort eller ej

Det är självklart att skicka ut julkort när man har barn, finns inget gulligare än söta små bebisar och barn i julkläder. Vi har inte skickat ut julkort tidigare och i år kunde jag inte riktigt bestämma mig för hur vi skulle göra.

Men nu hade vi gravidfotografering i söndags och jag skickade och frågade Fotograf Josefina om hon kunde skicka några bilder snabbt i eftermiddags. Visst kunde hon det! Så nu blir det julkort till en utvald skara nära och kära. Ni får se julkortet när jag fått + skickat ut dom.

Beställde från Optimal Print där jag tror vi beställde våra tackkort efter bröllopet och dom var superfina. Är bara 48h leveranstid så dom ska levereras på tordag eller fredag. Blir till att ha adresser och frimärken redo att skickas ut så snart dom kommer. Senast fredag ska dom skickats för att nå fram innan jul, aka levereras på måndag till de lyckliga få.

Skickar ni ut julkort?

Mage 4En sneakpeak från gravidfotograferingen hos Fotograf Josefina

Tyck till!

