Dekor på väggen

De små tavlorna jag skapade några veckor sedan sitter nu på väggen där de ska vara, ovanför skötbordet.

Jag älskar tavlor och skulle kunna ha kollage sittandes överallt utan problem. Är iaf supernöjd med lilla frökens tavlor och man kan ju alltid byta ut motiven om man tröttnar vilket är perfekt.

Igår gjorde jag pompoms som ska hänga ovanför skötbordet. Fanns tydligen inte sådana krokar som jag hade tänkt använda så vi får väl se hur jag hänger upp dom. Sen ska en stor tavla upp + namnet ovanför spjälsängen.

image

Pretty pretty!

Tyck till!

