Sovmorgon och lite ledigt

Min klocka har ställt om och knappast att jag får någon riktig sovmorgon nu mer. Igår vaknade jag 07 pigg som bara den..idag fick jag iaf sova till 07.45. Man får vara glad för det lilla 🙂

Tänkte ju att man skulle passa på att njuta lite extra av helgerna och ledighet innan bebis kommer. Jag jobbar måndag och sen ledig till 30e då det blir några timmar på jobbet innan barnmorskan på eftermiddagen..så är nästan som halvdag känns det :p Sen är man ledig några dagar till igen..jobbar två och ledig tre. Underbara jul får jag säga!

Inte många dagar tills det är dags för föräldraledigt..kommer bli konstigt men bra härligt!

Tyck till!

