Fylla-i-bok

Min kära mamma var duktig och skrev ner milstolpar och annat skoj i en fin fyll-i-bok när jag var liten. Det är fantastiskt roligt att bläddra i den och det har jag tyckt i 20 år si-sådär. Tycker det är fint att ha och vill såklart att vår bebis också ska ha en fin bok med rolig fakta om sig själv.

Har kikat på böcker i en bokhandel i Kalmar som hade en hel del att välja mellan men är så svårt att välja. Är det någon som kan tipsa om en bra fylla-i-bok? Vill ha en klassisk bok som kommer hålla, har vettiga saker att fylla i och gott om plats för bilder och små föremål som hårlock och navelstump.

Funderat på ”Mina Första år” av Margot Henrikson och Marie Helenelund, den verkar bäst hittills.

mina_första_år_bokFinns att köpa på Adlibris och Bokus bland annat..

Tyck till!

