Söt förvaring av skitiga saker

Nerbajsade saker kommer vara min verklighet om bara några veckor och jag vill vara redo inför allt skitgöra 😉

Etsy är en underbar sida och finns verkligen ALLT man kan tänka sig och jag tycker det är roligt att köpa saker av mindre verksamheter. Nu kikar jag efter tvättbara förvaringspåsar att ha till smutsiga kläder och saker för att slippa använda engångspåsar eller skita ner skötväskan i onödan.

Hittade världens finaste tyg och säljaren Maxwell Design har påsar i massa olika storlekar och tillbehör som bara skriiiiiiker mitt namn! Skulle vilja ha en i Small Wet bag, Medium Wet Bag samt Grab and Go clutch och Mini Wet Bag Purse..men dom är inte billigare så får nog räcka med en wet bag :p

Skärmavbild 2014-01-01 kl. 16.43.40Skärmavbild 2014-01-01 kl. 16.54.45 Skärmavbild 2014-01-01 kl. 16.54.28 Skärmavbild 2014-01-01 kl. 16.55.02

Tyck till!

