Action i magen

Lilla busungen i magen har fullt upp, det är en massa mysiga buffar och nu är det mitt på dagen också. Jättemysigt och såklart skönt att veta att lilltjejen har det bra där inne! Buff buff buff säger det 🙂

Nu är det mesta klart hemma, i bilen och däremellan. Känns riktigt skönt och bebis är välkommen när hon känner sig redo. Jag tror att min kära vän Linda som har BF 6 februari, alltså 3 dagar efter mig, kommer att få bebis först. Jag gissar att lilla fröken i magen kommer komma ut runt 10 februari någon gång.

Har precis skickat in min ansökan om föräldraledighet till Försäkringskassan också, skickade in för 1 februari – sista juni nu i år. Jag ska ha semester en månad i sommar och under den tiden ska Richard vara pappaledig. När jag ska börja jobba igen nästa höst så ska Richard vara hemma 1-2 månader till med lilla bebisen så planen är att skola in i Oktober 2015. Men man får ju se hur allt går.

Är 8 arbetsdagar kvar nu – jippie!!!!

baby-surprise

Tyck till!

