Helt slut

Hur kan man vara trött och pigg samtidigt? Jag har massa energi..men samtidigt ingen alls! Igår hade jag fullt upp och fixade en massa hemma, vill ha allting klart..allting städat..allting redo inför lilla prinsessans ankomst. Nu har jag bockat av allting som jag kommit på och haft på mina listor. Känns riktigt skönt!

Denna blöta/regniga och snöiga söndag har jag spenderat med att ta det lugnt. Tvättade några fönster i förmiddags och sedan har jag bara känt mig avslagen och uttråkad. Men man måste ju passa på att ta det lugnt medan man kan. Vila ut lite så man är redo inför det stora äventyret 🙂

Jag jobbar i 7 dagar till vilket känns väldigt surrealistiskt, sen ska jag vara hemma med vår dotter. Jag har fortfarande inte förstått det! Helt galet! Jag mår fortfarande bra men är tröttare och vissa nätter sover jag rätt otroligt och kan göra riktigt ont att vända sig vilket jag gör konstant. Men sover gott på sidan vilket jag aldrig trodde i början av graviditieten. Sov på mage till vecka 31 tror jag det var..

Nu har jag filat fötterna och haft ansiktsmask..får man gå och sova nu?

Tyck till!

