Min/Vår Baby Shower

Jag visste att jag skulle få en baby shower..mest för att en visst person råkade försäga sig i julas :p Men jag visste ju inte när den skulle vara och har därför varit förberedd mest hela tiden senaste veckorna. När ska dom dyra upp och vilka kommer vara med?

I veckan ville Thea boka in en dejt till nu i eftermiddags men jag var inte jättepepp, det var dock Thea och jag fick inte säga nej. Då fick jag tanken att ”Ahaa kanske dags för baby shower” men man vet ju aldrig var ju rätt sent på dagen efter 15. Men Thea hämtade mig hemma och så åkte vi hem till henne, inte nog med att det var tänt i hallen utan dörren var öppen. Lite weird men jag hade ju inte sett så många bilar jag kände igen. Sen stod Linda i hallen när jag kom in..”Hej” hahaha men eftersom ingen annan hoppade fram så tänkte jag väl att hon också ville fika. Seeeen kom det fram en massa gulligt folk från köket.

Världens bästaste tjejor var där..och till och med mamma, syrran och Annie som åkt ner från Stockholm ❤ Blev några mysiga timmar med massa gott fika (oh my så mycket gott), lite lekar och massa mys. Fick massa söta presenter också men tjejerna var så ledsna för presenterna dom köpt ihop inte hunnit komma, men jag vet vad det är och är otroligt glad och tacksam! Fick en fin dikt med förklaring, sötisar!

TACK älskade vänner, både ni som kom och ni som var med på distans!
image
Finaste tårtan som min mamma gjort, så fin och så god morotstårta!

image En tårta i mindre ätbar form.

image
Stickat från tant Katrin. Tvättlappar, vantar och världens sötaste poncho!

image
Fina presenter som låg i blöjtårtan

image
Söta kläder från Thea, Linda och Heylie

Tyck till!

