Mysigt att vara hemma

I tisdags var sista dagen på jobbet, jag är nu föräldraledig..eller nja är ledig till 1 februari då den riktiga föräldraledigheten börjar. Hade med mig kanelbullar till mina gulliga kollegor som hade köpt några söta presenter till bebis. En Sophie, en dregglis och en vibrerande leksak i form av ett lejon. Tack tack sa jag och bebis!

Igår var första dagen hemma och dagen gick rätt långsamt även fast jag hade rätt mycket på 2-do-listan med tvättning, ta tag i kaoset i köket (tack älskling för diskmaskinen), plocka undan hemma och fixa en del annat. Tog det lugnt med läspauser i sängen här och där. Jag passade på att njuta, kändes som jag skolkade :p

Idag har jag haft besök större delen av dagen av mina brudar Linda och Thea. Linda har BF 6 februari och Thea hade med lilla Heylie som är 2 månader..bebisgos! Om några veckor kommer vi sitta här med varsin bebis – helt sjukt och går verkligen inte att förstå.

Har massa skoj planerat kommande dagar också..
– Lunch med föräldragruppen från MVC imorgon
– Hotellfrukost med gamla och befintliga kollegor på lördag
– Ska boka in Klippning samt färga fransar + bryn (början nästa vecka förhoppningsvis)
– Boka in Pedikyr (början nästa vecka förhoppningsvis)

Pedikyr
Dags att lyxa till det lite..man får ju passa på innan lilla prinsessan kommer!

Klippning

Tyck till!

