Ytterligare en lugn helg

Inte hänt mycket på bloggen i helgen, ska bli bättre på att använda appen och blogga från telefonen så kanske det händer lite mer här. Men helgen har varit riktigt bra. I fredags träffade jag de andra mammorna i vår föräldragrupp på lunch, ett gäng riktigt mysiga tjejer och vi hade några trevliga timmar. Alltid skoj att prata av sig och lära känna nya människor. Samtidigt som vi fikade tittade lilla Alice ut som är Linda och John´s lilla prinsessa. Har fått massa söta bilder och har sådan lust att åka upp till sjukhuset och titta till lilla sötnosen.

Lördagen började med riktig långfrukost på hotell Packhuset med kollegor från jobbet. Kom dit vid 9 och fick därifrån vid 13. Frukosten stängde vid 11 men vi satt kvar och pratade innan jag tog en runda på stan. Fyndade en pyjamas på Lindex för 63kr, perfekt att ha till sjukhuset och något mysigt att skrutta runt i hemma sen. Efter timmarna på stan var jag helt slut så spenderade resten av dagen i soffan.

Idag har det bakats bullar, frysen är full så nu kan jag inte baka mer även om jag skulle vilja :p Vi har bara en halv frys så får ju inte plats så mycket. Vi kikar efter en frysbox att ställa i garaget så man får lite mer plats.

frukost

Tyck till!

