VIP-Shopping

Imorse hade H&M Vip-shopping mellan 07.30-09.30 där dom bjöd på frukost och 20% rabatt på hela sortimentet. Det kunde man ju inte säga nej till så såklart jag anmälde mig. Vi skippade dock frukosten och shoppade bara några basic saker till mig och bebis, Richard följde med och gullig som han är bar han runt på mitt berg av kläder.

Nu har jag amningsvänliga kläder, nya leggings, linnen och bebis fick 2 vita bodys, byxor med fötter och en vanlig vit kofta. Sparade en slant och använde delar av ett presentkort jag fick i julklapp av svärföräldrarna 🙂

Dagens shopping…

hmprod hmprod2 hmprod3 hmprod4hmprod5  hmprod6 hmprod7 hmprod9

Tyck till!

