Ny säng ♥

Vår säng (stomme + gaveln) är bra gammal och en av två möbler som finns kvar från det att jag flyttade in hos Richard (jag har bara en möbel kvar så inte som att jag slängde ut alla hans saker när jag flyttade in). Vi målade om sängen så den blev vit två år sedan men den knarrar som satan, om man vänder sig i sängen tror man att man ska väcka Millie. Ingen höjdare!

Men vi har letat efter en ny sängram jättelänge men inte hittat någon som vi båda gillar eller som vi får plats med i vårt sovrum som inte är jättestort. Jag har varit kär i en säng från IKEA från början men Richard gillade inte den från början..men han har ändrat sig och nu är han iväg och köper en Birkeland ♥

Skärmavbild 2014-02-19 kl. 16.10.18 Skärmavbild 2014-02-19 kl. 16.10.28

Tyck till!

