Mammaböcker för träning

Jag är inte stressad över att gå ner mina mammakilo (plus några till) men jag vill komma igång med vettig träning och skärpa mig när det gäller maten.

Några veckor sedan reserverade jag två böcker på biblioteket men var kö så fick vänta tills nu. Jag och Millie tog en promenad in till stan för att hämta böckerna. Tog 40-45 min att gå in till stan plus en omväg på vägen hem så barnvagnspromenaderna är jag iaf igång med.

Nu ska jag läsa mig till Olga Rönnbergs hemligheter och förhoppningsvis få massa inspiration och tips. Den andra boken var ok men mest bara massa övningar och tror Olga har samma mer eller mindre.
image
Lite motiverande läsning för flabbiga magar..

Tyck till!

