Någon som gör headers/designs?

Någon som är/vet någon som är duktig på att göra headers till bloggar?

Jag är totalt värdelös och gör mina i Picasa vilket kanske inte är optimalt. Har inte Photoshop vilket jag vet alla grymma använder. Finns det något enkelt program man kan använda kanske? Jag vill ha en fin design, lite shabby chic/romantisk i ljusa färger med söta detaljer. Herregud under mina 8 år som bloggare har jag inte varit nöjd med min design särskilt ofta :p Fick hjälp att göra den första designen sedan har jag amatörsmässigt försökt få till det. Skoj men svårt!

Alla tips mottages tacksamt!

Tyck till!

