Jobbigt värre med shopping

Sommaren närmar sig och jag har fått en massa sminkbokningar vilket är fantastiskt roligt! Nu är man ju lite ringrostig eftersom jag hade sista bröllopet i augusti så ska börja öva upp mig igen vilket är sjukt roligt. Man behöver piffa upp minnet och fylla på med inspiration inför kommande säsongen, är det roligaste som finns och YouTube är perfekt för det.

Men det roligaste är ändå att shoppa nya saker till mitt kit! Ska köpa lite nya borstar, fylla på ögonskuggor, bronzer och rouge. Ska beställa lite från Sleek och testa deras Contour kit och Face form och Blush by 3. Har jag sagt att jag är shoppaholic? Speciellt när det gäller smink! :p Jobbigt värre att jobba som Makeup artist då 😉

Har varit sugen på Real Techniques borstar bra länge och nu ska jag äntligen beställa mina första. Tyvärr var ”Real Techniques Sam’s Picks Collection” slut men ska beställa ”Expert Face Brush” och ”Blush Brush” som är två av dom mest populära borstarna. Älskar att ha en ursäkt för att shoppa!

Sleek Bluch by 3 LaceSleek Blush by 3 i Lace

real-techniques-by-samantha-chapman

Tyck till!

