Focus T25

Ni som följt mig ett tag vet att jag är ett fan av Beach Body och deras träningsprogram (P90X, Focus T25, Insanity etc) då man får bra träning på hemmaplan. Eftersom Richard jobbar längre pass vissa perioder och kan vara borta 3 dagar i sträck ibland kan det vara svårt att komma iväg till gymmet. Då är det super att kunna träna hemma när Millie sover eller är nöjd.

Nu har jag bestämt mig för att köra Focus T25 vilket passar perfekt då vi ska resa bort torsdag-söndag och sedan går Richard in i tuff arbetsperiod. Man tränar 25 minuter om dagen i 15 veckor och utöver detta blir det en barnvagnspromenad och dagarna jag kan komma ifrån blir det en tur till gymmet. Ska mäta, väga och fota mig idag och sen följa utvecklingen under kommande veckor 🙂

Let´s go!!!

2 thoughts on “Focus T25

Tyck till!

