Inredning och kök

Vi har sålt vår lägenhet och nu läääängtar jag till vi ska flytta till den nya i mitten av Juli. Vi får nycklarna 16 juni men då ska köket bytas, golv läggas och väggar målas så vi får vänta till mitten av Juli innan vi flyttar in.

Ska till nya lägenheten och mäta för att sedan åka till IKEA och planera nya köket. Jag vill ha ett vitt, ljust och fräscht kök med utdragslådor som jag längtat efter i jag vet inte hur många år. Jag är inne på luckorna Bodbyn, ser otroligt gult ut på bilden från IKEA men är vitare i verkligheten som ni ser på bilden längst ner. Skulle absolut älska det köket och hoppas att min käre make också går med på det. Det bästa med nya köpet blir att vi kommer ha hel kyl och frys..oh my så mycket plats. Och inget skafferi utan bättre förvaring i fina lådor, skafferier är usch!

Bodbyn kök Nortullsgatan 61 vasastaden

Tyck till!

