Inspiration till barnrum

I höstas gjorde vi i ordning väggarna i Millies rum och sedan dess har inget blivit uppsatt. Det beror på en kombination av att jag har lite svårt att bestämma mig för vart jag vill ha alla saker och att jag inte hittat alla saker jag vill ha. Därför står sakerna längst väggarna eller på Expedit-hyllan. Det blir det ändring på i nya lägenheten!

Min vision är ett romantiskt rum med toner i rosa, turkost/grönt och vitt.


Pink & Green Baby Bird Nursery
Bing : gray and pink nursery
-

 

Tyck till!

