Bortskämd fruga

Min käre make har pratat om att köpa symaskin till mig i över ett år men jag har kännt att det är onödigt eftersom jag inte haft så mycket att sy.

Men nu med bebis är det många fina pysselsaker, mössor, dregglisar och gud vet vad som kan sys. DÅ är det rätt passande att ha en egen symaskin! Idag när jag kom hem efter träningen stod en väldigt glad make på uppfarten till huset och hade köpt symaskin. En toppenfin Singer! Ska in till stan och shoppa tyger imorgon..åh så skoj!

Vår kaffebryggare dog i fredags så han hade passat på att köpa en ny från Electrolux..som funkar med både bönor och vanligt pulver. Underbart! Jag är såååå glad och känner mig lagom bortskämd en måndag som denne!

image

image

Tyck till!

