Shoppat lite

I några veckor har jag kikat efter ett köksbord och igår när jag och Millie gick på IKEA såg jag att dom hade ett riktigt fint erbjudande på ett av borden jag kikat på. 2995:- istället för 3995:- gick inte att tacka nej till. Jag tycker inte om tyget på stolarna så jag kommer klä om dom..men det gör man lätt med en möbelhäftapparat som min kära mamma sa. Känns toppen! Passade på att kika på mattor också, det är mycket som ska shoppas till nya hemmet!

Vi beställde också vårt nya kök i veckan, självklart IKEA, och vi fick riktigt bra hjälp med allt från placering av skåp till inredning. Vi kom till Ikea strax innan 13 och jag och Millie gick hemåt vid 17.30, Richard var tvungen att åka tidigt då det var årsmöte. Snacka om heldag på det blå-gula varuhuset. Blir iaf Bodbyn i Off-White och alla vitvaror förutom kyl och frys kommer från Ikea. Vi gjorde det lite lyxigare än basic..jag menar man MÅSTE ju ha en självrengörande ugn 😉

Om 3 veckor får vi tillgång till lägenheten och köket levereras en vecka senare.
image

image

Tyck till!

