Full rulle

Det har varit fullt upp i helgen, en perfekt mix mellan nytta och nöje!

Igår åkte vi på roadtrip till Växjö för att besöka Babyproffsen, det bäst var ändå när vi var 2 minuter bort och jag kommer på att ”jäklar det är ju röd dag, tänk om dom har stängt!!!” Hahaha kanske man skulle kollat tidigare? Men dom hade iaf öppet så vi gick runt och kollade lite på alla fina saker. Dom hade inte så mycket mer än Babyproffsen i Kalmar men alltid kul att besöka butiken i Växjö. Vi köpte en adapter till babyskydd/barnvagnen så nu är det klart. Blev även en madrass till vaggan.

Blev en sväng till Grand Samarkand för lunch och kika i butiker innan vi körde hemåt. Handlade lite på City Gross innan vi åkte hem och hade en lugn kväll. Var en mysig dag tillsammans med min älskling. Fick rätt ont i magen (som vanligt när jag suttit/stått länge) så vi tog det lugnt. Fick ont i vänster fot när vi gick runt, mest i hälen..känns som den är lite mosad. Tror det är för jag lägger mest vikt på den foten.

Idag har vi städat, tvättat och organiserat här hemma. Åkte till IKEA och köpte förvaringslådor så nu har jag plockat i ordning på kökssaker..halsdukar..skor..väskor och handdukar. Samtidigt som jag gjorde det frostade Richard av frysen – SÅ skönt att det är gjort för det har vi behövt göra i över ett år :p Han har också plockat ur vår gigantiska tv-möbel som vi behöver plocka ner när det ska bytas golv i vardagsrummet om några veckor. Fullt upp och nu är man bra slut.

images.eniro.comsamla_289x350

En reaktion till “Full rulle

  1. Vi fick också se bebisen i vecka 8, när vi var hos barnmorskan första gången. Det var ju dock inte mycket man såg, en liten ”fläck” med ett hjärta som tickade snabbt. Denna gången var det ju en liten bebis som rörde sig osv. 🙂

Tyck till!