Måldag

Förra veckan satte jag upp ett antal mål och det är dags att se hur det gick + bestämma nya mål inför nästa vecka!

Förra veckans mål:
1. Träna minst 4 gånger på Friskis –
blev 3 ggr

2. Gå på promenad 3 dagar – joggade en dag och promenerade en annan

3. Plocka undan sommarkläderna – Halvvägs, står i hallen

4. Häng upp gardiner i sovrummet och tvätta dom gamla – Nej

5. Sätta upp delmål med belöningar för viktminskning – Japp

6. Inte äta något godis på hela veckan – Hahaha!!! Fetfail med pyjamaspartyt :p

7. Träffa bröllopsfotografen och beställa fotobok – Josefina återkommer med förslag

8. Beställa Tackkort – Sitter och fixar med dom NU

Helt okej utdelning men kunde varit lite bättre på träningsfronten, tappade träningsmotivationen i slutet av förra veckan då Friskis inte hade några roliga pass på passande tider.
Denna veckans pass är ännu sämre så ska börja träna lite mer hemma istället!

Nästa vecka Ska jag:
1. Träna på Friskis 2 ggr

2. Gå på promenad 5 ggr, minst 2 längre varianter

3. Beställa tackkort

4. Ta ner sommarkläder och hitta höstjackan i källaren

5. Köp minst en ny bh (min vita dog)

6. Hålla mig till mina ProPoints per dag!!!

7. Slänga skräpet och skrivaren i lilla rummet

Tyck till!